Hvnannesi Sefaserpil ben kahvaltısına ve gece maması yaparken içine çay kaşığı kadar katıyorum daha sade vermiş değilim
[silindi] Sefaserpil sevmiyor cnm bende dondurma yapıp veriyorum ikea dondurma kabı varsa çok kolay bir tarif le.1 muz 1 tatli kaşığı kakao pekmez tahin böyle hafif kati kıvamlı olacak kadar onu kalıplara koy donunca kakaolu dondurma sanıp deli gibi yiyor
jap Sefaserpil 1yaş civarında tahinle karıştırıp veriyodum ekmek banıyodum😂 bir de bi çay kaşığı keçiboynuzunu bi çay bardağı suda eritiyorum çay olarak içiyo
Winner Kızım 10.5 aylık. Kaşıkla yemiyor. Şırınga ile ağzına koyuyorum.. mecburen. Keçiboynuzu pekmezi