Prensesannesiiiiii Ben iade talabinde bundum.Benm sacim zaten kabarik oluyo duştan sonra,islakken etki etmedi normalinden dha fazla kabartti.Kuryken evt duzledi ama etkisini begenmedim.Açık olduğum icn disari çıkarken hemn yapsm kolay ama kabarik bi sacla cıkmış olurm o şekilde.Bnm sacmda fön hic ellemesm 1 hafta gider bu sabha kdr bozuldu ve maşa etkisi yok denilck kadr az,bukle yapiyo elimle saci ayirsm bukle hemn bozuluyo.iade edip norml duzleştirici alirm die düşündüm. iade talebinde bulundm kargoya verilmesi lazm onuda first bulduğum an halledicem.Urun bilgilerinde seramik plaka yaziyo ama deil bildigmz pilastik yani isininca kokuyo