3 yaşında oğlum var dikkat ediyorum her yemekten sonra kaka yapıyor 15 dk sonra falan ishal kabız değil normal yapıyor bu yüzden kiloda almıyor boyu kilosu iyi ama almıyor yani çok az gram gram oda uzun süresir 14 -15 kg arası gidip geliyor ishali kusması kaşıntısı vs yok hani çölyak mı desem bilemedim yani metabolizmasımı hızlı anlamadım günde 2 3 kez yapıyor