IrmakDuygu Defneninannesi ya ne güzel tesadüf oldu bende bu eczaneye bakıyordum sürekli alsam mı diye bebeğimin cildi çok kuru evomere mustela sebamet malesef iyi gelmedi birde bunu denemek istiyorum bioderma abc şampuan şuan 2 lt 110₺ bir alana bir bedava ile . Bioderma atoderm serisinde çok fazla çeşidi var siz hangisini kullanıyorsunuz.
Defneninannesi IrmakDuygu ABCDerm Foaming Cleanser şampuanı kullanıyorum üzerinde penguen olan. Çok memnunum. Tabi duş sonrası yine bioderma atoderm kremden tüm vücuduna uyguluyorum. Allaha şükür teni çok düzgün
Defneninannesi IrmakDuygu Birde bende ilk emin değildim baya araştırdım düzgün bi süte orjinal ürün gönderiyorlar kpntrol ettim hemen :)
Sedefmina Benim kızımın da yüzü bir ay iyileşmedi ne yaptıysam en son mustela marka stelatopia nemlendirici krem ve mustelanın şampuanını aldık .2 günde yüzünde hiçbirşey kalmadı yavrumun. Pahalılar ama çok uzun süre kullanıyorsunuz bence mutlaka alın
Nurtupu glsnark kızımda da oldu bepanthol sensiderm kullandık 2 gün sürdüm eser kalmadı. Yünlü tüylü kıyafetler giydirmiyoruz. Öpmek yasak. Babası öpebilir ama sakal bıyık olmayacak. Çamaşırları beyaz sabun tozu ile yıkanacak. Bunları sıraladı doktorumuz bize. Sabahları kalkınca ılık suyla ellerini yüzünü yıkıyorum onun da. Cildini temiz tutup bepanthol sürün hemen geçer inşallah