Sarikuzumalp DamlaDorukhan Çektirdim 3 tane birden aynı gün 🤒 bi sıkıntı olmamıştı. Doktor ilk sütünü sağ dök 2 saatte emzirme demişti öyle yapmıştım.
[silindi] Sarikuzumalp yaa bende 3 tane birden çektiricem yanyana. Sizinki neden çekildi 3 tane birden
Sarikuzumalp [silindi] 2 tanesi üstteydi zaten biri de alttaydı doktor kanal tedavisi de olmaz çekeceğiz dedi öyle çektirmiştim
MasalSeda- DamlaDorukhan benim bebeğim 3 aylıktı biberon emzik tutmayan sadece memeyle beslenip sakinleyen kolik bi bebek olmasına rağmen korktuğum gibi olmadi. Iciniz rahat olsun cektirin bosuna aci çekmeyin