Iyi gunler kizlar, ilk bebegimiz oldugunda heves edip Timberland botlar aldik (bizimle uyumlu olmasi icin). Ama bitkar kucuk geliyor. Bedeninin tam alamadik. Esimde sagolsun kargoya vaktinde gitmedigi icin iade suresi bitmis ve botlar elimizide kaldi 😭 model arasinda karar veremeyince iki model aldik her bire 1000 tl. Dusunun ne kadar sinir bozucu durum 🙄
Botlari satmak istiyorum. Ben 1000tl odedim her cift icin satis fiyati olarak 800tl civari dusunuyorum? Biliyorum baya yuksek bir rakam ama zaten almayi dusenen varsa ben yardimci olabilirim. Hic kullanilmadi 1x bile giydiremedim. Paketi,poseti vs.hersey orijinal ve duruyor. Resim nasil ekleniyor bilmiyorum ama bana yazin ben resim cekip gonderim. Zaten simdi yine paketi acmayim bosuna. Model isimleri bu sekildi:
- Eurosprint brooklyn bebek botu
- Eurosprint bebek botu sari
Bana sorarsaniz hem kiz bebek hem erkek bebekte cok tatli durur. Tam soguk havada ayaklari sicacik tutacik modeler 🥰
Istanbul anadolu yakasindayim, yuzyuze teslim veya kargo teslimidi olur. Dedigim gibi ciddi almak isteyen varsa konusuruz🥰