Kızlar kızım 2 yaşında burun akıntısı ve balgamlı oksuruk var. Prospan almıştım. Doktor önce onu tavsiye etmiyoruz iburamin zero alın kullanın sabah akşam dedi. Mesaj yoluyla sordum. 3. Gün biraz arttı gibi. Ateş çok hafif oldu devamlı olmadı. Tavsiyeleriniz nelerdir ne iyi gelir bu öksürüğe 😌