Oykumlina_1 Kızlar 2 aylık bebeğim var. Burnunda çok sümük oluyor. Serum fizyolojik kullanıyorum ama fazla kullanma dedi doktor. Sizde durumlar nasıl ? https://www.civilim.com/wee-baby-silikon-burun-aspiratoru-mavi-860-mvi