M3lt3m Elimde 3 kutu bebelac pepti junıor var ihtiyac sahibine göndermek istiyorum biz başka mamaya geçtik elimde fazladan kaldı atmakta istemiyorum bu mamayı kullanan varsa gönderebilirim
M3lt3m Süt alerjisi vardı bebeğimde o yüzden doktor verdi bu mamayla düzelmediği için başka mama verdi