Merhaba kızlar ben 2018 yılında Ankara’da özel plastik cerrahi doktorundan estetik burun ameliyatı oldum doktor burnumun üst tarafı en başından beri hep şiş duruyordu doktor ödem vs geçecek dedi sürekli iğne vurdu ha geçti geçecek bizi oyaladı başka doktora gittim burnun üst tarafını kırmamıslar tekrar ameliyat olman gerek dedi bizde tekrar kendi doktorumuza gittik oda evet başarısız olmuş 2 ameliyat yapalım seni dedi bende sizde olmak istemiyorum ya aynı şey olursa ben boşuna mı çektim o kadar agrıyı sızıyı birde bebeğim var paramı geri iade edin dedim oda edemem git nereye şikayet edersen et ben en başında kağıtlara imzanı aldım birsey tutturamazsın dedi nasıl bi yol izlemem gerek şikayet etsem kazanırmıyım paramı iade alıp başka yerde ameliyat olmam gerekiyor