UzayliOzge Hanımlar merhaba 🙏🏻🌸 bebeğimin gözünde böyle bir şişlik ve kızarıklık var. Sebebi ne olabilir ? Lütfen akıl verin 🥺
Sedatok UzayliOzge canım benim bebeğimdede oluyodu arada takip ettiğimde parmağını gözüne soktuğunu gördüm kaşırken falan mikrop kapıyo geçiyo ama takip et sende ona göre önlem alırsın
UzayliOzge Mom44454 Dimiii🥺 yüz kere diyorum yenidoğan bebek opulmez, ellenmez diye. Kafayı yememe ramak kaldı ya
Sedatok UzayliOzge valla ben eldiven kullanmadım ama için rahat etsin diye bi göster doktorunuza istersen