S08m Benim de 17 aylık kızım var. Bende düşünüyorum bazen ikinciyi yapsak mı diye. 27 yaşındayım genç yaşta anne olayım diyorum bir yandan da memurum şuan ücretsiz izindeyim, işe başlayınca ev almak istiyoruz. İkinci olursa ev işi ertelenecek. Kafamda deli sorular?🤔