4 senedir aktif spor hayatım vardı. Evlendikten sonrada elimle birlikte devam ettik haftanın en az 4 günü Hatta Doğumdan bir gün önce bile spora gitmiştim hiç bırakmadım. Fakat bebeğim olduktan sonra spor salonuna 2 kez gittim ancak zorlandım bir yandan programı tamamlamak bir yandan bebeği oyalamak çok zor geldi . Bende evde spora başladım sizler yapıyor musunuz etkisini gördünüz mü tavsiyeler öneriler herşeyi paylaşabiliriz 😊 bu arada bebeğim 3 ay 19 günlük
Doğumdan önce 52 doğum kilom 67 şuan 51.700 🏃🏻♀️🏃🏻♀️🏃🏻♀️