Bebeğinde tiroit olan anneler bebegimin tsh si geçen ay 7.2 idi ama t3 ve t4 normaldi doktor kontrol altında olsun şuan ilaç kullanmaya gerek yok dedi ama hangi aralıklarla gidip tahlil yapmam gerektiğini söylemedi acaba bebeği bunun için hangu bölüme götürüyorsunuz sağlık ocağı tiroit tahlili yapıyor mu ve ayda kaç defa kontrole gidiyorsunuz