Elifimmm21 1 bucuk aylık kızımın günde en az 2 kez burun tıkanıklığı nedeniyle serum fizyolojik yardımıyla burun temizliğini yapıyorum ama artık o kadar eziyet haline geldi ki kızım morarana kadar ağlıyor😪 bunun daha kolay bir yolu yok mu Acaba?
gs271019 Elifimmm21 Ben 5 ml sıkıyorum burnuna 3 4 dk bekleyip otri bebenin burun aspiratör ü var onunla çekiyorum hem ağlamıyor hemde çok kolay geliyor burnundakiler
Gozde_alparslan Elifimmm21 valla hep ağlarlar büyüdükçe izin vermemeye başlıyorlar daha işkence hal alıyor
MrvUras Elifimmm21 Canım çok mu tıkalı burnu? Günde iki defa yapmasan tıkalı değilse. Ben gerekli gördükçe ya da belli bir zaman geçtikçe yapıyordum sorun olmuyordu
uyus Elifimmm21 Merhaba benim oglumda çok aglıyo.ama günde bir temizkiyom bazende temizlemiyom tıkanıklığı yoksa.
Edalikuzusu Elifimmm21 iZotonik serumu yatarak veriyorsanız belki ondan ağlıyordur benim bebeğimde çok ağlıyordu yatarak değilde kucağımızda denedik yüzü bana dönük sırtı babasında . İzıtoniği sıkıyorum babası hemen pat pat yapıyor sonra aspiratörle çekiyorum ağlamıyor bu şekilde . Yatarken yapınca çok ağlıyordu
Arenilay- Elifimmm21 banyo yaptırırken işin bitince sudan çıkarırken kafasını öne eğ sırtına hafif gaz çıkarır gibi pat pat yapabilirsin odaya oda nemlendirme cihazı koyabilirsin evden çıkmıyoruz koku sıkıntı değil dersen odanın 2 3 yerine soğanı 3 e bölüp koyabilirsin aspiratörle çekemem dersen serum fizyoloijiği basınçlı sıkıp burnunda bebeği çevirip başı öne eğip yine gaz çıkarır gibi sırtını patpatlayabilirsin ağızdan burundan çıkar canım 🤔🌸