Telatabiler Kara yazmışsa kader yazını boşa döversin iki dizini felek güldürmezse yüzünü ağlamakla çilen biter mi? KADIR EZILDI🤣👌👌✍✍✍
Ases Durubaby7066 “Çiçek gibi insanların kalbini kırdınız, umutlarını yok ettiniz, bahçeleriniz bahar görmesin.”
Kicasiokuzunondegideni Durubaby7066 Kadin doğası gereği zayıftır. Ama acıya en çok o dayanır kadının direncini kıran tek şey hayal ettiği kişinin boş çıkmasıdır. 👏
Bahar_35 Durubaby7066 bu benim sözümdur hain size düşman olana asla itibar etmeyin siz zannedersiniz düşmanım az aslında dostunuz hiç yok..😡
pogacayanakli_aylamm Durubaby7066 “ bir insanin yaptığı iyiligide inkar edecek kadar nankör olmayin” hayatimda cok nankor insan oldugundan bu sözü yazıyorum 😏
elediyebiri Durubaby7066 Hicbir is aileden, Hicbir arkadas esten, Hicbir mal mülk de cocuktan önemli degildir.
meyaski Kadını kara toprak eden de yeşil yaprak eden de kocadir. Bir de kayınvalidemin bir lafı var. Kişi Eşe derse alem paşa der diye 😂
YusufunAnnesiiiii Durubaby7066 Bütün dünyada bir tek güzel çocuk vardır. Bütün anneler de ona sahiptir. ❤️👼🏻@