Seveny 3 yıldır emziriyorum, 8 aydır tandem. Akşamları sütün yağlısı yoğun hali gelir.Mama vermenize gerek yok. Mama verdiğinizden de memenin haberi yok, ilerde 1 ken 2-3 e çıkar mamaya başlamak böyle oluyor zaten bebeğiniz 1,5 kg almış maşallah.Günün yorgunluğu,atak,uyumak istemek ama uyuyamamak,gaz,oynamak istemek… milyon tane şey için bebeğiniz ağlayabilir.