Bilgegamze
Ben de aynı durumdayım. Meme+mama gidiyoruz ama diyete cesaret edemedim. Bugün ekmeği kesip karbonhidratimi bulgurdan vs almaya karar verdim. Çünkü önüme bir somun ekmek konsa yiyebilirim. Tutamıyorum kendimi. Ben de hareketsizim, 2-3 ay kadar kayınvalidemlerdeydim. Bir sürü sitenin olduğu bir mahalle. Gezecek yer yok. Bayağı bunaliyordum. Yaşadığımız şehre geldik burda da havalar soğudu. Evde duzenimi yeniden kurabilirsem ev içinde spor yapmaya başlayacağim ben.