mingos Bir arkadaşım hamile ve kız bebek bekliyor. hadi ona bir isim bulalım :) tavsiyeleriniz neler?
Zlm mingos ben Luna koymak istemiştim cesaret ederse ikinci bı çocuk yaparsam oda kız olursa belki ona koyarım 🤗 Nil nehir doğa hayat isimlerinde severim
otose_san mingos Kızlarımın isimleri, Rana Beril ve Bilge Deniz. Bunun dışında Elif, Enise, Ahsen, Ayla, Almira, Ada, Tomris isimleri de beğendiklerimden
lalbg mingos ben yeni moda isimleri sevmiyorum. Herkes farklı olmaya çalışıyo ( saygım var) ama bana saçma geliyo. Kızımın adı Zeynep Nil. Eğer bi daha kızım olursa Zehra olabilir. Umay ismini de çok seviyorum☺️ Onun dışında da “zülal, ayşegül,pelin, ceren” bu isimleri kızıma düşünmüştüm.