Drykrm Merhaba hanımlar, çocuklarınız için geleceğe yönelik birikim, yatırım yapıyor musunuz? Hangi ürünleri kullanıyorsunuz? Uzun döneme yayılmış az da olsa birikim yapacağım bir yöntem arıyorum.
Reyna Drykrm ben gelen altınları saklıyorum nakitleri de miktara göre ya altına çeviriyorum ya da dolara
Umutegem Drykrm gelen altin paralarjni sakliom elimden geldigi kadarfa kumbaraya para atip altin yapiom ve esimin bes’i iptal etmedik oda birikiyor 3 senedir. Bide kriptolarla qbiseyler yapmaya calisioduk😃😃😃
mom54546 Drykrm biz yurtdısındayız aylık bi miktar para hesabına koyuyoruz turkiyede olsam altın yapardım ama
JackDaniels Drykrm Garanti bankasından usd hesabı açtık oğlum adına. Her ay 250-300 dolar arası atıyoruz. İleride eğitimi için kullanacağız.
Drykrm Reyna bende öyle yapıyorum ama bir de her ay ödeme yaparak birikim yapılan bi yöntem arıyorum.
Umutegem Drykrm cnm kimisi cocugun adina aciyor yada is yerleri aciyor. Esime is yeri acmisti evlenincr bizde iptal ettirmedik aten birikim yapamiyoruz die o bahaneyle birikim oluyor 🙂
iremgun Drykrm bes yaptırabilirsiniz ya da bes yerine her ay siz o kadarlık altın, döviz alıp bankaya yatırabilirsiniz. Ben 2. Yi yapıyorum şimdilik yapıyorum dediğim daha bir aylık bebeğim ilk bu ay yaptım🙈😊
Zlm Drykrm ben elime para geçtikçe altın alıyorum kızım için altın uzun vadede çok karlı bı yatırım bence ☺️