Sevgilina Melissaa belki yapısal olabilir bilmiyorum ama bence kestirmeyin. Ben saçlarım uzadığı ve yıprandığı için kestirmiştim fakat banyo yaparken ve taradıktan sonra avuç içi kadar saç geliyor 🙄 bebişimiz bizi tanıdığı için dökülürmüş öyle diyorlr inşallah yerine yenisi gelir 😬
Nurtupu Bende de aynı dert artık saç kılı görmekten iğrendim yani heryer saç. Gittim belimdeki saçları ensede kestirdim ama hala dökülüyo. Güzelim saçlarımın gittiğine mi yanayım hala avuç avuç yerlerden koltuklardan kıyafetlerden saç topladıgıma mı 😥
0608_5 Kizlar benim 11 aylik oldu bebeğim 6 aylik olmasindan itibaren önlerden çıkıyor dökülen saçlarım. okadr kötü duruyor ki anlatamam. Kivir kivir bide gördükçe kazıtasım geliyor cok taktim. Merak etmeyin yani er yada gec çıkıyor