BraveBoy Ogluma her bebek biskuvisi yedirdigimde, yedigi gibi yarim icinde dolu dolu kaka yapiyor. Normalde biskuvi kilo aldirir derler ama bizimkinin metabolizmasi cok hizli galiba. Ayni durumu yasayan varmi ?