Bebegım 2 bucuk aylık dogdugu andan beri sebamed in bebek şampuanı yağı nemlendiricisi losyonu pişik kremine kadar hepsini kullanıyorum çok şükür hiç bir alerjik reaksiyon göstermedi şu zamana kadar en iyilerden 3. Tabiki en iyi bioderma ikinci mustela 3 sebamed bu 3ü en az alerjik yapan kozmetikler