anneyimm82 abartmıyorsunuz. Bazı bebekler çok zor. Benim oğlum da öyle. 2,5 aylık. Annemle aynı şehirdeyiz ama öğretmen, okulu başladı. Buna rağmen zorlanıyorum. Wcye bile gidemiyorum tekken. Gazlı bebeğim. Her bebek farklı. Gazsız, uykusu düzenli bebekleri olanlar rahatça konuşuyor. Bebek gaz sancısından 2 saat ağlarken kim tek kalabilir Allah aşkına?