Bizim alerji testimiz pozitif çıktı 1 aylığız laktozsuz mama verdi doktor onu içiyoruz 1 gün oldu daha mamaya başlıyalı eskisi gibi değil ama hala arada ıkınıyor kızarıyor sanki kakası varda yapamıyormuş gibi uykusundan uyandırıyor bu durum normalmi mama etkisini ancamı gösterir acaba yaşayan anneler varmı