Urazinannesi2808 Merhaba canım anneler 🌸 bebeğim 12 aylık. Emzirmeye devam etmek istiyorum. Maltana içiyorum olmuyor bestlak içiyorum olmuyor lütfen yardım eder misiniz ? Önerileriniz neler?
Feyzosunannesi Urazinannesi2808 Bende dondurma çok işe yarıyor canim süt arttırmak için deneyebilirsin
neredenbileceksinizz Urazinannesi2808 canım daha çok emzir dünyayı da yesen içsen fayda etmez su iç ve emzir. Ne kadar emzirirsen süt o kadar çok gelir. İnekler gibi ineklerin rezene bulup yeme imkanı yok ot yiyor saman yiyor hayvan. Ama her gün düzenli sağıldığı için süt hep oluyor. Ve bir araştırma vardı nerde okudum hatırlamıyorum. Profesyonel sağılan ineklerin elle sağılanlardan daha çok sütü oluyormuş
Nimetak Urazinannesi2808 canım emzirirken Maltana içilmez diye biliyorum okudun mu üstündeki yazıları
Urazinannesi2808 neredenbileceksinizz canımmm çok teşekkür ederim çoook 🌸💙 hiç su içemiyorum ondan oluyor galiba 😞
Kuzey12_haziran Urazinannesi2808 Urazinannesi2808 burdan herkese söylüyorum süt beyin ile alakalı bişey siz süt olmadığına inanırsanız giderek azalır olumlu düşünün birde Allah her çoçuğun rıskını farklı verir bunları inanın ve kendinizi rahatlatın çünkü ben günde 4 litre su İçsemde 1 litre içsemde aynı değişen bişey yok inanmak gerek😘💕🌸☺️
Urazinannesi2808 Kuzey12_haziran haklısınız bu ara çok bitkinim onunla ilgili galiba çok teşekkür ederim ☺️ 🌸💕
Munisee Urazinannesi2808 doktorum bi ilac verdi lacmix diye artirdgina inaniyorum ama ben hicbirsey yiyemicgm gunlerde tuketiyirm o ilaci ialcta degil takviye fiyati 200 tl civari etkisi var . Ama dereotu tuketiyirm her sabah yarim demete yakin o gercekten sut yaoiyir birde boool booool su .
Megututu Urazinannesi2808 ben uyku kadar sütü artıran başka ni şey daha bilmiyorum uyudukça doluyor resmen 😂