esracanlier merhaba, biz şu an Antalyada tatildeyiz. Düne kadar hava çok güzeldi, deniz de çok sıcaktı 28-29 derece vardı, 11 aylık oğlumu her gün hem denize hem havuza sokuyordum ama dünden beri bayağı rüzgarlı ve serin bulunduğumuz yer. Dün deniz dalgasızdı rüzgara rağmen sıcaklığı çok değişmemiştir ama çıkınca üşümemek için biraz çaba harcamak lazım. Umarım tatiliniz güzel geçer ama dediğim gibi hava biraz bozdu. Özellikle bebek için hırka, ince mont, Uzun Kıyafet getirirseniz rahat edersiniz akşamları ihtiyaç oluyor