Oglum 3 yasinda bugun sinifinda tanisma partisi varmis dun mesaj attilar en guzel kiyafetini giydirin diye. Pantolon gömlek aski ve papyon taktim allahim ne kadar mutlu oldu anlatamam size. Bayramda yada ozel gunlerde giydirirdim ama pek tepki vermezdi buyudukce guzellik kavramlari bile degisiyor😻