Bebeğim 6 aydan beri emekliyor.ama su son zamanlarda hiç durmuyor.cok hızlı.yani onu görürken ben yoruluyorum.bir haftalığına annemlere geldim ,memlekete.o kdr çok dikkat ediyorum ki.yabanci ev kendi düzenimiz gibi olmuyor diye.birsey ağzına atar görmem diye.bugun kahvaltı hazırlığı vardı.bende dolap kapaklarını açıyor diye yapışkanla yapıştırdım.gozle kas arasında o yapiskani koparıp ağzına atmış.allahtan kardeşim acil tıp teknisyeni ve o hemen müdahale ettii.ben o sıra hiç bişe yapamazmisim.onu anladım.elim ayağım dolandı.cok fazla dikkat çok fazla cokkkk.her an herşey olabiliyor.hatta ilk yardm eğitimi almaliyiz..