Yenianne7 Askimizinmeyveleri Ya bebeğim 25 günlük şimdilik memnunum ama, kademeli almadığıma pişman oldum. Ayaklandığında düşme ihtimali varmış..
Durununannesi11 Askimizinmeyveleri ben kullanıyorum cnm bebğim 4 buçuk aylık iyiki böyle bişey almışım ama diğer arkadaşa katılıyorum keşke kademeli alsaymışım ön tarafı inen çıkan ilk zamnlar için ama şuan fark etmiyo sllanıp sabitlenebilmeside çok iyi çok memenunum iyiki alan yer kaplıyo diyenleri dinlememişim annemi dinlemişim 😂
Itsybitsyspider Askimizinmeyveleri bebeğin kaç aylık?? Şimdilik almanı tavsiye etmem ikeanın beşiği tarzı birtane al büyüyenlerde uzun süre yatırılmıyor
Askimizinmeyveleri Benim kızım 9 aylık küçük beşiğe sığmıyoruz ilerdede kullanması için iyi olur diye düşündüm çalışma masası oluyormuş çıkan aparatı siz nerden aldınız
Denizmelisa Durununannesi11 benimkide asansörlü ama sallamalı değilmiş mağazada hiç fatketmrdim eve gelip kurdular aaa bu sallanmıyor mu dedim 😂 Ama keşke sallansaymış ayagımda sallayıp yatagına koyuyorum 🙈
Askimizinmeyveleri Hangi markaları önerirsiniz ben bi çileğe baktım bide pier cardin ikisi arasında kaldım
Durununannesi11 Askimizinmeyveleri benimki belis marka öneririm gayet güzel https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/belis-1373-country-bebek-odasi-sallanir-buyuyen-besik-442324608?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=91220865087&utm_term=31478369487&ga_prodid=442324608&ga_merchantid=126321950&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjwzunmBRDsARIsAGrt4muC2_JSX0vrOd0ujMR-a4ROouTRVKV9Raho_GWLLFVmSmj4WOO4y6caAnsjEALw_wcB
yelis Askimizinmeyveleri ben kanzdan aldim memnunum ilerde calisma masasi buyuyen yatagi var beşik bolumu asansorlu ondeki parmakligi yukselio
Durununannesi11 Askimizinmeyveleri değil işte bende ilk yorumumda demiştim keşke kademeli alsaymışım ama arkadaşımda belis den aldı kademeli onunki sonra işerde çalışma masasına dönüşenden
Durununannesi11 Denizmelisa sallanması büyük kolaylık bende genelde ayağımda salllıyorum ama gece iki mıkırdandığında iki sallıyorum uyuyor
Askimizinmeyveleri Itsybitsyspider beşik var zaten ama küçük gelmeye başladı 9 aylık 10 gircez park yataklar çok yer kaplıyor buyuyen yatak ta kaplıyor ama en azından onun dolabı çekmecesi var diye düşünüyorum
Denizmelisa Durununannesi11 Dimi bende zorlanıyorum bazen pış pış yapıyorum baktım uyumuyor tekrar ayağıma alıyorum 😏
G_ADAN Askimizinmeyveleri kanz mobilya dan aldım çok memmunum canım. Rahat sallanıyor ses çıkarmıyor. Gayet geniş ve büyüdüğünde de görseli çok güzel oluyor http://www.kanzmobilya.com/e-katalog2/
G_ADAN Askimizinmeyveleri Askimizinmeyveleri katolog 7.sayfa major modeli. Ben bütün odayı almıstım bir indirimden faydalanarak asırı ucuz bir fiyata
DamlaKck Askimizinmeyveleri Büyüyen beşik kullanmıyorum ama beşik konusu en büyük pişmanlığım, ondan yazmak istedim. Şimdi alıyor olsaydım kademeli, ön parmaklıkları çıkabilen ve anne yanı olarak kullanılabilecek bir beşik alırdım😊
Durununannesi11 Denizmelisa evet bana sallanan aldığımda bazıları alıltırma sallanmaya falan dedi ama valla gazlı bir bebk olunca ayakta sallamaya alıştırdım beşikte sallanınca kolaylık oldu
Askimizinmeyveleri Küçük beşiği sallanıyor ama kızım yine benim ayağımı tercih ediyor 😁 o yüzden illa sallamalı olsun diyemicem