Merhaba. Bebegim su an ilk atak haftasini yasiyor. Ondan mi bilmiyorum 2 gundur cok huzursuz memede bile agliyor uykusunda agliyor hic boyle degildi. Bi anda bu hale geldi surekli temas kuruyorum masajla konusarak sakinlestirmeye calisiyorum ama tam faydasi olmuyor. Sizler neler yasadiniz ? Ilk atak haftasi ne kadar surdu ? Yardimci olursaniz cok sevinirim...