Momm12 ne demek doğru bildiğim tecrübe ettiğim şekilde yazmaya çalıştım, bi faydam olduysa ne mutlu bana 🤗🥰
Baharat konusunda ben 8.ayda nane kekik gibi hafif baharatlarla tatlandırma yapıyordum, kimyon zerdeçal, tatlı toz biber, sarımsak tozu gibi baharatları da tatlandırma amaçlı 9.aydan sonra çorbalarına ekledim..
Evet cevizi rondodan uzun uzun geçirmek gerekiyor öyle ufalanıyor baya, ama zaten 8.aydan sonra o kadar pütürlüye de alışıyo bebek de. Ben de ilk zamanlar cam rendeden geçiriyordum ama zor oluypr öyle 🙄 sonra 3 4 avuç cevizi tek seferde hazırladım rondoda her kullanım için 1 çay kaşığı kullanıyorum 🤗 fındık ve badem için de aynı şeyi yaptım, 11 aylıkken badem 12 aylıkken fındık vermeye başladım..