iremcik Merhaba arkadaşlar Erzurum’a tayinimiz çıktı hiçkimsemiz yok bi yerlerde bilmiyoruz. 2.5 yaşında çocuğumuz var. Erzurum’da özel veya devlet çocuk doktoru bilen gidip memnun kalan bilgilerini paylaşır mi acaba