Hanımlar merhaba, bebeğim 7 aylık ve ilk dişi çıktı ağrıları ara ara oluyor huysuzlanıyor falan ama bundan 10 gün öncesine kadar gece uykusu daha iyidi em fazla 3 kere uyanırdı ama şimdi geceleri yarim saatte bir saatte bir uyanıyor agliyor, acaba diş ağrısından dolayı mi uyanıyor, yoksa korkup mu uyanıyor çözemedim. Geçenlerde görümcem severken birden istemeden korkuttu bebeğim de baya korkup ağladı acaba bilinç altına mi yerleşti bu yüzden mi ağlayıp uyanıyor yoksa dişten dolayı mi lütfen tecrübeli anneler ne yapabilirim bana bir çözüm yolu söyler misiniz geceleri çok yoruluyorum.