GÜNAYDIN ☀️ randevumuz 11:30 inşallah anlaması gereken kiloyu almıştır minnak yavrum 🥰
birazcık azdı yavru bebeğimin kilosu boyumuz baya iyi ama kilomuz azdı bakalım toparlanmış mıyız.
tüm bebelerin gelişimi çok güzel olsun inşallah anneler üzülüyor. Anneler ve bebekler hiç üzülmemesi dileğiyle. ❤️