19 günlük bebeğim var ve son 2 gündür dalgın uyuyamıyor. Karnında bi gurultu oluyor . Emerken bile kasılıyor ara ara bi ağlama geliyor saniyelik sonra susuyor. Beslenme sonrası hıçkırık oluyor . Acaba karnında yani bağırsaklarında gaz mı var . Kakasınj da yapıyor , ağzından gazını da çıkarıyor . Nedeni ne olabilir bunu yaşayan var mı ?