Acelyaooacelya oy iyi hadi cok gecmis olsun canim benim darisi bizim basimiza insallah 2 gun sonra 🤦 her hastane yapmiyor demekki ozaman bizim hastanedeki doktorumuz yapiyor sagolsun oyuzden 2 ayri yere gitmeye gerek kalmiyor allahtan bende bu konuyu doktorumuza acicaktim gittigimizde baya iskillendim falan ama sonra annem rahatlatti beni sizin doktor yapmaz oyle sey cok dikkatli falan diyince dogru diyon dedim bi nebzede olsa suan icin rahatladim bende