Sedakcby Efem123 tarhanayi anneannem yapıyor. Yumurtalar tavuklarimizdan. Yogurdumuzun sütü inegimizden. Pekmezimiz babaannemizden balkabağı çorbası yapıyorum kabak da bahçeden armutlar dalından 😅😂 bebe bisküvisi de hipp organik bebek bisküvisi 😂
AyazMerve tgcanl yulaf unu almadım ama kullanılabilir , ben yulaf ezmesi kullandım pütürlü olarak alışsın istedim ve zorlanmadım . Sonraki ayda tam buğday unu aldım pankek , çorbalara falan iyi oldu .
AyazMerve Mommy2b pekmez gibi düşünün , kahvaltılarına katabilirsiniz . İlk kahvaltıya alışırken , yulaf , haşlanmış yumurta sarısı, muz karışımı yapıp üzerine gezdiriyordum demir ihtiyacı için de iyi oluyor
AyazMerve Mommy2b ben de o zamanlar başlamıştım . Kendi yemek istemiyor ben de minik minik koparıp ağzına yanağının içine koydum ,öyle öyle alıştı çiğnemeye
AyazMerve Efem123 marketlerde şişelerde günlük sütler oluyor onunla mayalayabilirsiniz . Çok araştırdım ve bu işi yapanlara sordum , en sağlıklısı bu.
Efem123 AyazMerve Sütaşin cam şişede günlük sütü var olurmu birde ilk kez mayalicam siz nasıl yaptınız🤗
AyazMerve Efem123 evet olur tabi ☺️Bi de market mayası almıştım küçük paketlerde oluyor . Ama o an kaynanam maya gönderdiği için onunla yaptım . Sütü tencereye döküp sadece ılıttım bunu kaynatmaya gerek yok . Parmağını batırıp 8 saniye bekliyorsun yanmayacak derecedeyse mayayı iyice karıştırıp kapağını kapattım üstüne çokça bez örttüm sıcak tutmaya çalıştım , 8 saat falan bekletiyorum sonra dolaba kaldırıyorum . İnternette birçok yöntem var araştırabilirsiniz ben kolaya kaçtım biraz 😄