Bebeğim neredeyse 2 aylık. Bir gün sabahtan öğlene kadar uyuyor bazen gündüz öğlen birkaç saat uyuyor bazen de hiç uyumuyor. Gece uykuları fena değil çok şükür 🤲 Ama daha yenidoğan sayılabilecek bir bebeğin gündüz uykusuna da yatması gerekmiyor mu? Uyku düzenini nasıl sağlarım? İnternetten araştırma yapayım diyorum. Uyku eğitmenleri çıkıyor karşıma. Ücretli tabii. Onlardan yardım alan oldu mu, faydalı mı acaba?