Bebek kucağımda tam uykuya daldığında hapşırma isteği geliyor. Uyuttum ses yapmadan kaçayım diyorum bi televizyonu devirmediğim kalıyor. Ne zaman bebeğin altını açsam kapı çalıyor. Uyumuyor uyumuyor tam doktor randevumuzun olduğu gün uyanmak bilmiyor 🤦🏻♀️ Böyle böyle uzar gider.
Sizde var mı böyle durumlar?