turunculuanne Kızım 11 aylık biraz sweatshirt alışverişi yapmayı düşünüyorum boyu uzun bi bebek ve 18-24 ay beden almak istiyorum. Çok büyük olur mu acaba? Bu markaların özellikle sweat kalıpları nasıl bilen kullanan var mı hanımlar?
Gzd turunculuanne üründen ürüne değişiyo, daha yeni alışveriş yaptım, oğlum 3,5 yaşında bazı ürünlerde 3-4 bazılarında 4-5 aldım
AnayimBenAnaaa AnayimBenAnaaa hatta şöyle diyyim benim kızım 74 cm lcw sweatlerini de takımlarını da 12-18 aldım. Sweatleri boy olarak iyi kolları katlıyorum. Takımların boyu daha uzun kollar zaten emanet gibi kaldı 🥲 halbüki bütün yaz 12-18 tişört giydirmiştim. Beklediğimden çok büyükler özellikle takımları 18-24 alsam asla bu sene giydiremezdim heralde
turunculuanne AnayimBenAnaaa şu an inanın bilmiyorum en son 9.ay ölçülmüştü. Evde ölçecek bir şeyim yok ama doğduğundan beri uzun gidiyor
turunculuanne AnayimBenAnaaa benim kızım da 9aylıkken 75 santimdi. Şimdi de en fazla 1-2 cm uzamıştır heralde. O zaman ben de bir kısmını 12-18 alayım emanet gibi durunca da kötü oluyor çünkü
Kk41 turunculuanne loğlum 11 aylık boyu uzun ama 18 24 aldım emanet gibi durdu iade ettim. Yazın 12 18 tam oluyordu mesela. Kollar paçalar aşırı uzun geldi (lcw) defacto kalitesiz
turunculuanne Kk41 ya sanırım biraz da ürüne bağlı. Kızımın üzerinde şu an 18-24 ay bedenli LCW Pijaması var. Altı tam oluyor. Üstünün kollarını da 1 kez katlıyorum
Yamanikomm turunculuanne benim.oglum 6 aylik vallahi ben 12-18 bile aliYorum.boyumuz uzun hemde kis uzun imi cekmeye anlamiyorum kuculuveriyolar mesela defacto kalibi cok kucuk 9-12 almistim simdi ancak.oluyor o yuzden ole aliyorum
turunculuanne Yamanikomm ben de kızım 6aylıkken 1 yaş alıyordum çoğunu. Defactodan hiçbir şey almadım bugüne dek. Lcw yi genelde büyük alıyorum yine öyle yapacağım ya
tubbaaa turunculuanne ürüne bağlı canım 26 aylık oğlum 90 cm boyu uzun diye bazıları 3-4 giyiyor bazıları 24-36 alıyoruz. DeFacto hiç almadım LC den öyle alıyoruz