Kızlar bebeğim 40 günlük ama sürekli burnu tıkanıyo resmen horluyo . Doktora gittik serum fizyoloji verdi gece yatmadan kullanıyorum ama sabaha gene tıkanmış oluyo rahat nefes alamıyo süreklide kullanmak istemiyorum . Biraz tuhaf gelebilir ama burun içindeki etleri büyük gibi yani yenidoğan öyle mi olur bilemedim . Sizinkilerinde mi burun içi etleri büyük gibi resmen deliği kapayacak şekilde büyük normal mi bu çok korkuyorum bi gün nefes alamıycak ben farkedemiycem diye lütfen bilen biri yazsın