Günaydın kızlar sabah sabah sudocrem faciası yaşadık. 😒 kullananlar bilirler sudocremin aşırı yağlı ciltten kolay kolay gitmeyen bir yapısı var. Sabah 7. 30 gibi kızımın (22ay) altını değiştirdim. Biraz krem sürmüştüm kremi kaldırmayı unutup balkona bezi atmaya gitmiştim. 🤦♀️ Gidip gelmem saniyeler yani öyle uzun bir süre asla değil. Benim kuzucuk durur mu hiç sen al sudocremi gözler dışında bütün yüzüne, ellerine, kollarına, saçına, koltuga boca et 😱 tabi ben görünce şok ki ne şok 😒 hemen soktum bunu banyoya yıkamakla çıkmayacağını düşündüğüm için önce bütün kremi havluyla sildim daha sonra da yıkadım. Cildindekiler biraz çıktı tabi ama o saçtaki kremler suyu gördükçe yayıldı. 🤦♀️ Benim sinirlerde tepeden aşağı doğru yayıldı tabi 🥳 Saçları kaç kere sabunlamama rağmen o yağlı bir türlü durum geçmedi. Ne yapacuk canım anneler nasıl geçecek bu saçtaki krem bir fikir verin şu garibe 🤭