Ciglipaf bizde 3 gündür kullanıyoruz ama bebeğim yesil kaka arttı ve yaparken ağlar oldu ıkınma hali var zaten vardı da bu biogai den sonra daha arttı sanki metsil veriyorum bi de yanında anlamadım ya bırakıcam hepsini en iyisi 2.5 aylık bebeğim d vitamin bile bıraktım gaz yaooyor diye saglık ocağının verdiğini bir tek maflor yaramıştı bitti biogai denim dedim o da böyle yaptı anlamadım belkş maflor da yapmıştı farketmedim of anne olmak ne zor farkedememek gözden kacırmak 😩🥴