Kezbansayc bu arada benim bebe doğduğundan beri emerek uyuyor. O yüzden hiç ağlamadı uyurken bugüne kadar. Ama artık gece uyanmaları, gündüz kısacık uykuları ve sürekli meme isteği beni bu noktaya getirdi. Çünkü işe başladığımda bakacak kişi için ve benim aklımın kalmaması için bu alışkanlığı kazanması gerek diye düşünüyorum.