AyazMerve YigtnAnnesi ayy geçen post açan kişi geldi aklıma sinir oldum . Niye 1 yıl 7 ay gösteriyormuş uygulama , onunki 8 aylıkmış . Bi de 2020 yılında doğdu diyor troldü galiba ama laf anlatmaya çalıştık bi de 😬😬😬
Esdoel YigtnAnnesi Bizde 1 yıl 8 ay olmuşuz haberim yok dün doktor sordu 19 dedim meğer 20 aylık olmuş 😂