Hanımlar gece beslenmesini nasıl biraktirabilirim? Sizler nasıl biraktirdiniz tecrübeli anneler fikirlerini sunarsa memnun olurum. Oğlum 9. Ayına girecek ve hala 2 saate bir mama istiyor. Bu durum beni çok yoruyor. Dakik bir çocuk iki saati asla geçirmiyor tam saati geldiğinde ağlamaya başlıyor ne yapacağımı şaşırdim artk. Bi yardımcı olun lütfen