Songul9090 ameliyat sonrasını kolay atlatabilmeli için kilo alması lazım diyor doktorlar. Kardiyoloji doktoru gelişim geriliği var çocukta dedi. Cok takıyorum kafama. Bizimkisi de burnundan kusuyor. Birde besin alerjisi var alerjenik mama kullanıyoru en som gastoemterelojiye gittik orası fantomalt verdi mamaya karıştıralım kilo alsın diye. Gece gazını çıkarmıyor maalesef cok cok nadir çıkarır gündüz hiç uyumuyor gece de yoruluyor artık. Uyuyamadığı için de gündüz sinirleniyor doğru düzgün mama almıyor ne yapacağımı şaşırdım. Şimdi yine kustu burnundan ağzımdan dolu dolu. Beslenirken cok fazla terliyor. Kolları bacakları alnı. Umarım toparlar bir an önce haftalık sadece 50 gram alıyor kilo olarak. Günlük 540 ml almamız gerekirken 400 ml ancak görüyoruz