Z61 Kızlar kızım bi anda hastalandı ve sabaha kadar ayaktaydık. Birazdan doktora gideceğiz ama hangi doktor iyidir lütfen Buralarda olanlar yazarsa sevinirim Nisa hastanesi düşündüm ama memnun kalan var mi
Arenbuse58 Z61 memorialdeki tüm doktorlar çok iyi benim doktorum Canan bilazer tavsiye ederim mesut beyde çok iyidir
Poyrazalismom Z61 Bizim kendi doktorumuz Florya Medicalparkta Aslı Toros, çok memnunum ama Nisada da Müberra Hanımı önerdiklerini duydum
Tiredmomy Z61 nisa hastanesinde Müberra Hanım varmış iyi diyorlar ben Sefa Hastanesine götürüyorum doktorumuz çok iyi Aysu Hanım