Kızlar 15 gün oldu doğum yapalı. 4 gündür sadece geceleri sabaha kadar beni süründüren vajinada kaşıntı oluyor ama çok feci. Çok dikkat eddim pedimi sık sık değiştirdim kuru tuttum. Kokulu tuvalet peçetesi bile kullanmamaya özen gösterdim ama yine olmadı. Delircem inanın şu kaç gündür uykusuzluktan…bugün sağlık ocağına gidicem. Sizce bi çözüm yolu bulurlarmı hastane bize 40 saat uzakta. Çocuğu bırakıp gidemem emziriyorum çünkü. Alttan muayene ederler mi en çok ondan korkuyorum.